icon-mail icon-phone icon-facebook icon-linkedin icon-twitter icon-youtube icon-twitter icon-x.com icon-instagram close icon-close icon-arrow-down icon-plus

Meer weten? We horen je graag!

info@flink.nl

2023: een awardwinning  jubileumjaar

#jubileum
#flinkehoogtepunten
#topjaar

Met frisse zin en vol goede moed zijn we gestart aan 2024. De beste wensen en kom maar op met het nieuwe jaar! Voor we beginnen aan onze goede voornemens en nieuwe plannen, blikken we eerst nog even terug op 2023. Een extra speciaal jaar voor Flink, want we vierden ons 25-jarig jubileum! Een mooi hoogtepunt, maar zeker niet het enige. Benieuwd naar wat we allemaal hebben beleefd? Let’s go!

In de prijzen!

We werken bij Flink met z’n allen keihard aan onze nieuwe en bestaande websites. En ook dit jaar werd dat harde werk beloond: de website van Staedion won de eerste prijs in de categorie non-profit tijdens de Drupal Splash Awards! Daar zijn wij, als Drupal powered digital agency, natuurlijk mega trots op! Ook onze opdrachtgevers waarderen onze inzet en samenwerking, blijkt uit onze notering in zowel de Emerce100 en FONK150. Heel tof, zo’n digitaal schouderklopje!

Groepsfoto uitreiking Splash Awards met Award voor website Staedion
Proostmomentje Emerce100 2023

Van innoveren kan je leren

We vinden het belangrijk dat we tijd en aandacht besteden aan onze ontwikkeling. Zo blijven we groeien en innoveren. Hiervoor organiseren we 4 keer per jaar de Flink Development Day. Deze dag staat volledig in het teken van de ontwikkeling van onze mensen en ons als agency. Nieuwe technieken, methodes of bedrijfsprocessen; alles komt aan bod. Een intensieve dag die iedere keer weer voorbij vliegt, afgesloten met een hapje en een drankje. Ook dit jaar zijn er weer talloze goede ideeën ontstaan, waarvan er een aantal nu al worden toegepast. Van innoveren kan je leren!

Team AI aan de bak
Designer Nick zit met handen in het haar

FF offline in de Ardennen

Dit jaar was 'ie wat later dan normaal, maar ook een BekPek in september bleek een onvergetelijk weekend te zijn! Ons jaarlijkse tripje was weer een geweldig succes, ondanks de modder. Een prachtig huis in de Belgische Ardennen, lekker actief en een briljante Haagse Matjes disco. Bekijk de after movie of lees het uitgebreide verslag!

Nieuwe websites, upgrades en updates

We hebben zeker niet stilgezeten dit jaar! Er moet tenslotte ook gewoon gewerkt worden. Vanuit onze strategische samenwerking blijven wij geregeld met onze opdrachtgevers in gesprek en bepalen we op basis van data en digitale ontwikkelingen hoe we onze websites kunnen blijven doorontwikkelen en optimaliseren. Zo hebben wij onder andere voor FME, FCBStaedion, ActiZ en The Hague & Partners schitterende upgrades aan de sites gerealiseerd om deze nog beter aan te laten sluiten bij de behoefte van de gebruiker. Voor VolkerWessels hebben we zelfs een volledig nieuwe Drupal multisite ontwikkeld. Alweer de vierde generatie website in onze lange samenwerking. Tot slot vierden we ook de livegang van de nieuwe website van onze kersverse klant Prowareness

Developer aan het werk met de website van Prowareness
Proostmoment VolkerWessels livegang

25 jaar and still going strong

Sinds 1998. Ooit begonnen als klein internetbureau in een digitale wereld die totaal niet meer te vergelijken is met die van nu. Uitgegroeid tot de digital agency die we nu zijn. En zo vierden wij afgelopen jaar ons 25-jarig bestaan! In al die jaren is er van alles veranderd in onze aanpak, techniek en expertise. Maar zijn we nog steeds die leuke, eigenwijze Haagse club die met heel veel plezier toffe websites maakt!

Kerst in korte broek

Natuurlijk sloten we het jaar weer geheel in stijl af met een fantastisch kerstfeest. We toverden de kantine om en waanden ons op een Caribisch eiland. Samen met onze partners genoten we van het avondvullende programma. Met heerlijk eten, lekkere drankjes, een pittige pub quiz en de beats van de dj hebben we met z’n allen weer een punt achter het jaar gezet.

Dansende mensen tijdens de kerstborrel
Kerstfeest 2023 in korte broek

It's a wrap!

Weer een jaar in de pocket. Iedereen bedankt voor een leuke samenwerking en de mooie resultaten die we met elkaar hebben behaald! We kijken uit naar het komende jaar. We hebben al een aantal mooie nieuwe projecten in het verschiet, maar daarover later meer. We'll keep you posted!